BIG IDEAS - wielkie pomysły powstają również w Szczecinie. Czy aplikacje mobilne mogą edukować w równym stopniu co książki? W jaki sposób firma Dove wypuściła z ekranu bańki mydlane? Czy miasto może być marką? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedzi podczas pierwszego spotkania z cyklu "Small talk. BIG IDEAS".
Filmowcy z studia 24fps w zespole z Klastrem IT po latach doświadczeń ze szczecińskim światem marketingu postanowili zorganizować spotkania, które mają wzbogacić wyobraźnię specjalistów od reklamy w naszym regionie, dać nowe bodźce do odważnych, kreatywnych rozwiązań i pokazać, jakie możliwości dają nowe media.
Dlaczego tutaj?
Choć od centrum polskiego świata reklamy dzieli szczecinian ponad 500 kilometrów, a może właśnie dlatego, organizatorzy postanowili budować kompetencje marketingowe ludzi związanych z branżą reklamową właśnie tu.
- Jesteśmy lokalnymi patriotami, dlatego zamiast uciekać za zleceniami do Warszawy postanowiliśmy podnieść co nieco poprzeczkę marketingu w regionie. Jesteśmy pewni, że drzemie tu niemały potencjał - dodaje Piotr Krężel z 24fps.
Czego się spodziewać?
Każdy marketer doskonale wie, że nie sposób zdiagnozować, czy dana kampania reklamowa przynosi skutek i warto ją powtarzać, dopóty dopóki jej nie zrealizuje i nie zmierzy. Spotkania "Small talk. BIG IDEAS" oparte będą na prelekcjach, w trakcie których eksperci od marketingu i reklamy będą dzielili się swoimi doświadczeniami na temat udanych i mniej udanych projektów. Podczas prezentacji pokażą najciekawsze case studies, które inspirują do wykraczania poza granice wyobraźni.
Druga część - networking - służyć będzie do wzajemnej wymiany koncepcji, pomysłów i doświadczeń oraz budowaniu relacji między ludźmi reklamy, marketingu, technologii, organizatorów eventów, PR, a także menadżerów prowadzących mikro i małe firmy. W tej części wraz z Sektorem 3 pomożemy też szczecińskim NGO w ich codziennej pracy promowania idei, rekrutacji wolontariuszy, czy organizowania wydarzenia.
AGENDA:
18:00 - Piotr Krężel 24fps - produkcja filmowa - wprowadzenie i wyjaśnienie idei spotkań.
18:15 - Daniel Czapiewski Stettiner - EDUTAINMENT i APLIKACJE MOBILNE. Czy gry mobilne edukują czy szkodzą? Jak budować relacje z klientami poprzez aplikacje mobilne?
18:45 - Przerwa.
19:00 - Paweł Kostrzewa Tap2C - AUGMENTED REALITY. Rzeczywistość rozszerzona vs Rzeczywistość Wirtualna - różnice i podstawowe błędy interpretacyjne oraz AR jako narzędzie dla marketingu.
19:30 - Przerwa.
19:40 - Andrzej Smoliński UM Szczecin - MARKA MIEJSCA. Szczecin Floating Garden 2050 - koncepcja, rozwój i wdrożenie marki miejsca.
20:10 - NETWORKING
Komentarze
0