Gdzie i kiedy?
Technopark Pomerania, ul. Cyfrowa 6
piątek, 18 września 2015, 16:00
Za ile?
wstęp bezpłatny, wymagane zapisy
Czy aplikacje mobilne mogą edukować w równym stopniu, co książki? W jaki sposób firma Dove wypuściła z ekranu bańki mydlane? Czy miasto może być marką? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedzi podczas kolejnego spotkania z cyklu "Small talk. BIG IDEAS". Nieformalna sekcja marketingowa Klastra.it postanowiła zorganizować spotkania, które mają wzbogacić wyobraźnię specjalistów od PR, marketingu i reklamy w naszym regionie, dać nowe bodźce do odważnych, kreatywnych rozwiązań i pokazać, jakie możliwości dają nowe media.

AGENDA:
18:00 - Powitanie uczestników
18:05 - Anna Tuderek "Kozetka i konfesjonał w pracy PR-owca" + Q&A
18:45 - Open Mike, czyli czas, abyście Wy chwycili za mikrofon
19:00 - Paweł Tkaczyk "Przyjaźń to magia, czyli czego kucyki mogą Cię nauczyć o budowaniu relacji z klientem" + Q&A
19:45 - Networking

Wstęp bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja pod adresem: http://bigideas3.evenea.pl/

Prelegenci:

Anna Tuderek, przez wiele lat związana ze szczecińską Filharmonią!

Anna o sobie: Od 10 lat dbam o to, co dobre: o dobre relacje, o dobre słowo i o dobra kultury. Na stanowisku redaktora reklamy oraz w biurze prasowym. Prowadząc własną działalność, zarządzając fundacją, kierująca działem promocji w instytucji kultury. A teraz, będąc wolnym strzelcem.

Temat wystąpienia: "Kozetka i konfesjonał w pracy PR-owca" - czyli na miękko: o wyzwaniach w drodze na szczyt szczecińskiej góry lodowej, o cudach na szlaku "Szczecin, I Care!", o niezbaczaniu ze ścieżki, nawet kiedy wokół wszystko płonie. Czyli tak naprawdę o spotkaniu z drugim człowiekiem. O postawieniu go w centrum. O uważności, otwartości i cierpliwości. O perspektywie, dzięki której można dostrzec w sobie ważne predyspozycje.

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej - poza Comic Sans - formie.

Temat prezentacji: "Przyjaźń to magia, czyli czego kucyki mogą Cię nauczyć o budowaniu relacji z klientem." Żeby robić dobry marketing musisz znać 4P marketingu, 4C marketingu i… kucyki z Ponyville. Współpraca wewnątrz zespołu, współpraca między firmami, organizacja jako wzorowy członek lokalnej społeczności - to rzeczy, które często są przyćmiewane przez sprzedaż. Tymczasem badania (między innymi prowadzone dla Google'a czy badania Davida Logana) pokazują wymierne korzyści z budowania trwałej współpracy. Jak to robić? O rozumieniu Twoich klientów, współpracowników i budowaniu prawdziwych relacji za pomocą nowoczesnych narzędzi marketingowych - zapraszamy na spotkanie.