Zaczynali od pracy po 16 godzin dziennie i niezliczonej ilości telefonów do placówek medycznych. Dzięki wytężonej pracy i motywacji zespołu dziś prowadzą najszybciej rozwijający się portal z ofertami pracy dla branży medycznej.

Pomysł na portal zrodził się w 2012 roku, wtedy też założycielki serwisu postanowiły postawić wszystko na jedną kartę i zajęły się własnym biznesem uruchomiając serwis www.portal-medica.pl

Poprzeczka była wysoko, bo chciałyśmy zostać dużym, liczącym się graczem w kategorii serwisów pracy. Wiedziałyśmy, że musimy za wszelką cenę odróżnić się od serwisów publikujących oferty rekrutacyjne. Aby osiągnąć ten cel stworzyłyśmy niepowtarzalną ofertę zarówno dla rynku ogłoszeniodawców jak i osób poszukujących zatrudnienia w służbie zdrowia. - tłumaczą właścicielki. 

Pierwszy taki serwis w Polsce

Już w pierwszych miesiącach działalności portal został bardzo dobrze przyjęty przez środowisko. Takiego miejsca, które skupiałoby oferty pracy dla branży medycznej brakowało i tej luki nie potrafiły zapełnić wielobranżowe portale z ofertami pracy.

- To między innymi dzięki współpracy ze szpitalami i uczelniami medycznymi, promującymi nasz serwis wśród szerokiego grona odbiorców, zaczęliśmy sprawnie i szybko budować sieć zaufanych klientów. Dzisiaj są z nami uczelnie, szpitale, izby lekarskie, izby pielęgniarskie, serwisy medyczne, takie jak znanylekarz.pl oraz placówki medyczne z całej Polski - mówi Anna Baranowska współwłaścicielka.

Ogłoszenia z Polski i świata

W serwisie www.portal-medica.pl znajdziemy już ponad 500 aktualnych ogłoszeń z całej Polski, w tym takie, które nie są publikowane w innym miejscach

- Za pośrednictwem naszego serwisu pracodawcy docierają do wyspecjalizowanej grupy zawodowej bezpośrednio zainteresowanej pracą w branży medycznej. Tu nie ma miejsca na przypadek, głównym założeniem firmy było stworzenie miejsca dedykowanego wyłącznie branży medycznej - mówi Anna Baranowska

- Postawiliśmy na wyselekcjonowaną grupę odbiorców i dobrą obsługę klienta. Naszym zadaniem jest pomóc klientowi w dotarciu do kandydatów spełniających jego kryteria, angażując się w pełni na tym etapie rekrutacji. Klienci doceniają nasze zaangażowanie, elastyczność i pełną odpowiedzialność za końcowy efekt - dodaje Magdalena Waliszewska, współwłaścicielka portalu.

W pierwszym etapie swojej działalności firma zamierzała skupić się na rynku ogólnopolskim.
- Zdawaliśmy sobie sprawę z trudnej sytuacji na medycznym rynku pracy. Podczas gdy branża medyczna wciąż dynamicznie się rozwija, powszechna jest już wiedza na temat znacznego odpływu lekarzy i pielęgniarek do zachodnich krajów Unii Europejskiej, stanowiącego duży problem dla zarządzających placówkami medycznymi - mówi Anna Baranowska.

- Dlatego też nadrzędnym celem działalności serwisu stało się przede wszystkim upowszechnianie i promocja polskich ofert pracy, choć oczywistym jest fakt, że polscy lekarze i pielęgniarki to bardzo atrakcyjna grupa zawodowa także dla zagranicznych placówek medycznych - dodaje Magdalena Waliszewska. - W dalszym ciągu zamierzamy intensywnie proponować Polskie oferty pracy, jednak kolejnym etapem rozwoju serwisu będzie otwarcie się na rynki zagraniczne - dodaje

Już dziś można znaleźć u nas ogłoszenia z Anglii, Niemiec, Hiszpanii, czy Emiratów Arabskich, a spółka planuje dalszy rozwój i nawiązanie współpracy z zagranicznymi agencjami rekrutującymi pracowników branży medycznej.

Tworzenie od podstaw czegoś nowego i obserwowanie jak pomysł przekształca się w sprawnie działającą firmę daje ogromnie dużo satysfakcji. Cieszymy się, ze stworzyliśmy serwis, który jak pokazał czas, był po prostu bardzo potrzebny. - wyjaśniają. 

Więcej na temat serwisu www.portal-medica.pl odnajdziecie na ich stronie firmowej oraz w portalu społecznościowym Facebook.