Stanowiska do telefonicznej obsługi interesantów w szczecińskim magistracie zostaną uruchomione w najbliższy wtorek, 5 września. Mają ułatwić kontakt mieszkańców z urzędem.
Telefoniczne Centrum Informacji Mieszkańców będzie działać w godzinach pracy Biura Obsługi Interesantów, tj. w poniedziałki od 7.30 do 18.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.30 – 16.00. Przy telefonicznych stanowiskach pracować będzie sześciu konsultantów. Mają ich wspierać specjaliści z poszczególnych działów Urzędu Miasta, którzy w razie potrzeby udzielą interesantowi pełnej informacji o interesującej go sprawie.

Dzięki uruchomieniu telefonicznego Centrum Informacji Mieszkańców szczecinianie nie będą musieli kluczyć i samodzielnie szukać numeru telefonu do kompetentnego urzędnika. Idea jest taka, aby wybierając jeden numer: 91 42 45 000 uzyskać niezbędne informacje (jeśli sprawa będzie zbyt skomplikowana, interesant nie będzie musiał dzwonić pod inny numer, lecz zostanie połączony z odpowiednim specjalistą, który udzieli mu pomocy).

Co załatwimy przez telefon?

Dzwoniąc pod nr 91 42 45 000 zainteresowane osoby uzyskają pomoc w wypełnieniu dokumentów oraz kompleksową informację o:
- usługach świadczonych przez Urząd,
- sposobie załatwiania spraw i czasie ich realizacji,
- wymaganych dokumentach,
- wysokości ewentualnych opłat, sposobie i miejscu ich uiszczenia,
- statusie realizowanej sprawy.